Keresés:
Gondolja, hogy oldalunk érdekes lehet barátai, vagy ismerőrei számára?
» Ajánljon minket
Ha a csomag sérülten érkezett, vagy kicsomagolás után észleli, hogy az áru sérült, az alábbiak szerint járjon el.
Megrendelés DPD vagy Csomagküldő szállítási szolgáltatással
Abban az esetben, ha az áru a szállítás során bármilyen módon sérült (szivárgás, törés, stb), kérjük írjon a reklamacio@cosmetino.hu email címre, ahol szükséges képeket csatolni a következőkről: (sérült áruról, doboz címkét a nyomon követési számmal és cédulát arról, hogy az áru törékeny és nem dönthető). A lehetséges károkat a reklamacio@cosmetino.hu e-mailen, a kézhezvételétől számított 3 napon belül kell jelenteni. Felvesszük Önnel a kapcsolatot hamarosan.
Ha a szállítmány bármilyen módon sérült - pl. zúzott, szakadt, stb, a címzett a futárnak említse és irja a szállítási jegyre – hogy pl. a csomagolás gyűrött, görbült, szakadt (ha ez a jegyzet hiányzik, ez úgy értendő, hogy a csomag hibátlanul lett kézbesitve). A kárt fényképekkel, a kézbesítést követő 3 napon belül e-mailben is reklamacio@cosmetino.hu jelenteni kell.
Visszaküldött árucikket címezze:
Vegy fel velünk a kapcsolatot!
E-mail: reklamacio@cosmetino.hu
Tel. +361 690 0407
Panaszok a garanciális időszak alatt
A jótállási időszak az áruknak a vevőnek vagy a végfelhasználónak történő értékesítés időpontjától kezdődik. Az eladó garantálja a szállítás minőségét és teljességét. Az árukat 24/12 hónapos garanciával szállítjuk. Ha az árugaranciát igényelni szeretné, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk. Mindenképpen mellékeljen egy email-t a követelés okaival. A panasz beérkezéséről tájékoztatjuk Önt 30 napon belül.
Visszaküldött árucikket címezze:
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
E-mail: reklamacio@cosmetino.hu
Tel. +3 616 900 407
© 2021 Bezva firma s.r.o., Online shop EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Tekintse meg a cookie-sávot