Miért pont a Maybelline Brow Satin Medium Brown tužka na obočí 0,71 g?

Ceruza 2 az 1-ben a természetes telt szemöldökért, amely 12 óráig is kitart. Az egyik végén a ceruzának finom hegye van a szemöldök tökéletes megrajzolásához, a másikon pedig egy krém púder praktikus applikátorban a kiemeléshez. Elegendő két egyszerű lépés. Az első lépésben rajzolja meg a vékony és precíz viaszceruzával a szemöldökét, a másodikban használja a púdert a kitöltéséhez és a kiemeléséhez. A szemöldök természetes, de nem lehet nem észrevenni.



Tulajdonságai:




  • nagyon keskeny hegyű szemceruza

  • tökéletesen definiálja a szemöldök szőrzetét

  • púder praktikus applikátorban

  • nagyon könnyű használat

  • egész nap kitart

  • természetes Medium Brown színárnyalat

  • dermatológiailag tesztelt



Szín:




  • Medium Brown - közepesen barna



Használata:




  • a szemöldököt rajzolja meg a ceruzával rövid könnyű húzásokkal a és ezt követően emelje ki a krémes púderral




Mindannyian biztos tudjuk, hogy ennek a márkának a dekoratív kozmetikumokkal a népszerű mottója - „Talán így született”. Talán Maybelline. A Maybelline egy amerikai kozmetikai márka, amelyet 1915-ben alapított a tehetséges vegyész T. L. Williams. A márkát Maybel lánytestvére után nevezte el, aki rávezette az ötletre, hogy hatékony szempilla-sötétítő terméket gyártson és adjon el. 1917-ben a vállalat elkezdte eladni első termékét. Maybelline Cake szempillaspirálnak hívták, és ez volt a 20. század első modern szempillaspirálja. Egy kis papírdobozban adták el, és az applikátor egy kefe volt, amely hasonlított egy fogkefére. Ez az ikonikus szempillaspirál gyorsan híressé vált az egész világon, és a nők beleszerettek a Maybelline márkába. Ezért a vállalat nemcsak a szempillaspirál gyártásával foglalkozott. Számtalan make-up, alapozó, rúzs, ajakfény, primer és korrektor, szemhéjfesték paletta és körömlakk található. A Maybelline-t ma olyan hollywoodi csillagok és világmodellek képviselik, mint Adriana Lima és Gigi Hadid. Ne felejtse el a káprázatos limitált kiadásokat sem, amelyeket a kozmetikumok világának legújabb trendjei ihlettek!